Новини

ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

10/12/2018

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате или отключвате Ваши профили, както и да предоставяте Ваши лични данни, като потребителски имена, пароли, данни за карти, сметки или др.

ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

10/12/2018

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви информираме, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате или отключвате Ваши профили, както и да предоставяте Ваши лични данни, като потребителски имена, пароли, данни за карти, сметки или др.

Kампания срещу финансовите “мулета”

04/12/2018

За трета поредна година АББ и правоохранителните органи участват в съвместна кампания срещу финансовите “мулета”

За трета поредна година АББ и българските правоохранителни органи участват в Европейска кампания, посветена на борбата срещу финансовите „мулета“ /European Money Mule Action - EMMA/.

Финансово „муле“ е лице, което прехвърля незаконно придобити финансови средства между различни банкови сметки, често в различни държави, като за тази дейност получава комисионна. Според статистика на Европол, в 95% от случаите „финансовите мулета“ се използват за усвояване на неправомерно трансферирани финансови средства, придобити от предходна киберпрестъпна дейност. Често средствата са предназначени за финансиране на други криминални дейности и изпиране на пари.

ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

15/11/2018

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви напомним, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате Ваши профили или да предоставите Ваши лични данни, като пароли, потребителски имена, данни за карти и др.

Подобни съобщения са опити за измама. Не отваряйте линковете, посочени в тях и не въвеждайте Ваша лична или финансова информация.

Не предоставяйте Ваши лични данни и информация, свързана с достъпа Ви до интернет банкирането, Вашата банкова сметка, данни от карта и други. Паролите за достъп са персонални и е Ваше задължение и отговорност да ги запазите известни единствено и само на Вас.

ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

15/11/2018

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви напомним, че ЦКБ АД не изпраща по e-mail съобщения, които Ви приканват да актуализирате Ваши профили или да предоставите Ваши лични данни, като пароли, потребителски имена, данни за карти и др.

Подобни съобщения са опити за измама. Не отваряйте линковете, посочени в тях и не въвеждайте Ваша лична или финансова информация.

Не предоставяйте Ваши лични данни и информация, свързана с достъпа Ви до интернет банкирането, Вашата банкова сметка, данни от карта и други. Паролите за достъп са персонални и е Ваше задължение и отговорност да ги запазите известни единствено и само на Вас.

В случай че сте получили електронно съобщение с подател "CCBank.bg" clients@ccb-online.bg или подобни, молим Ви да не отваряте съобщението, прикачените файлове и съдържащите се в тях линкове.

Съобщението НЕ Е ИЗПРАТЕНО от ЦКБ АД – то представлява злонамерен опит за т. нар. „фишинг“ атака и има за цел да събере клиентска информация.

 


ХимимпортBulgaria AirАрмеецCCB LifeCCB СИлаCCB Bam