INFO line е автоматична телефонна услуга за нашите клиенти. С нея Вие се наслаждавате на удобството по всяко време на денонощието да имате достъп до нужната Ви информация, като едновременно с това пестите ценното си време.

Каква информация получавате

Винаги актуална информация за Вашите сметки:

„Разполагаемост за преводи" по регистрираните от Вас сметки - това е сумата, с която можете да извършвате банкови операции в офис на Банката - преводи, тегления и други или чрез системата за Интернет банкиране.

"Подробна информация" за избрана от Вас сметка:

  • салдо;
  • сума на разрешен или неразрешен овърдрафт;
  • блокирана сума по карти и сметки;
  • дата на последното движение по сметката.

"Извлечение по сметка" - за избрана от Вас дата - можете да избирате дати само от текущата година.

Информация за основните валутни курсове – централен курс БНБ и котировките на ЦКБ.

Допълнителна информация относно ползването на системата.

Параметри на услугата

  • INFO line могат да ползват всички клиенти на Банката - физически и юридически лица;
  • Регистрирате без ограничение сметки, открити на Ваше име в ЦКБ и номера на телефони (стационарни цифрови и мобилни - А1), от които ще ползвате услугата. Сигурността на информацията е допълнително гарантирана с ползването на ПИН-код.

Какво ще Ви струва ползването на услугата

  • Регистрацията за услугата е безплатна;
  • Ползването на услугата е безплатно както за физически лица, така и за юридически лица, независимо от броя на регистрираните сметки;
  • Обаждането на тел. 0700 11411 е на цената на един градски разговор, за стационарни телефони или съгласно ползвания от Вас тарифен план, ако ползвате мобилен телефон.

Как да се регистрирате за INFO line

Разпечатайте приложения формуляр за физически лица  или за юридически лица и посетете най-близкия офис на Банката, за да се регистрирате за услугата. Ще получите персонален код /ПИН/, който ще въвеждате при ползване на INFO line след набиране на телефон 0700 11411.

Допълнителна информация за INFO line може да получите:

  • *5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност);
  • 02/9266 500, както и във всеки офис на Централна Кооперативна Банка;
  • може да ни пишете на адрес: cards@ccbank.bg

.