ОПИТ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С ДАННИ НА КЛИЕНТИ НА БАНКАТА

15/11/2018

 

При подобни случаи, препоръчваме да се предприемат следните действия:

Проверка на компютърното устройство с лицензиран антивирусен софтуер;

Редовно обновяване на ползваната система, използване само на лицензиран и закупен софтуер;

Промяна на паролата за достъп до пощата със сложна комплексна парола (големи и малки букви, числа и служебни символи, с не по-малко от 10 символа).

Отправяме молба към всеки, който е получил подобни електронни съобщения да не им отговаря, а в случай че го е направил, да се свърже незабавно с представител на Банката на:

*5050 (Таксуването на разговорите е спрямо тарифите и политиките на използвания от клиента мобилен оператор. Възможно е обажданията към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което ЦКБ не носи отговорност).

(02) 9266 500

0889 934 694

С уважение,

Централна Кооперативна Банка

Назад »

ХимимпортBulgaria AirАрмеецCCB LifeCCB СИлаCCB Bam